philips avent چند مدل شیشه شیر دارد؟

همانطور که می دانید فیلیپس اونت یکی از اصلی ترین بازیگران بازار سیسمونی کودک بخصوص در لوازمی همچون شیشه شیر یا پستانک می باشد پس همراهمان باشید تا مروری کوتاه بر سابقه گذشته و اکنون تولید شیشه نوزاد در این شرکت محبوب مشتریان داشته باشیم .

اونت اولین کمپانی بود که سالها پیش توانست سرشیشه را از سیلیکونی بسازد که بو و مزه نداشته باشد تا مورد قبول همه نوزادان واقع شود لذا این مزیت مهم باعث درصد پذیرش بالای بچه ها نسبت به شیشه شیر این شرکت شد . این مهم هنوز هم به بهترین شکل ادامه دارد بطوریکه سرشیشه philips avent از نظر کیفیت مواد ساخته شده یا طراحی در بهترین سطح بازار قرار دارد.

کلاسیک

اگر آشنایی شما با محصولات اونت کمی طولانی باشد خاطرتان هست که اولین شیشه شیر معروفی که داشت کلاسیک بود یعنی زمانی که خیلی از برندهای اکنون بازار احتمالا" اصلا هنوز تاسیس نشده بودند . کلاسیک شروع موفقیتهای اونت را رقم زد در بازار آن زمان که تکنولوژی ساخت هنوز مثل حالا اینقدر بسرعت جلو نرفته بود یک محصول مدرن بحساب می آمد چراکه شکل زیبایی داشت ، سیستم آنتی کولیک اش واقعا" موثر بود که بدین منظور حلقه مخصوصی تدارک دیده شده بود ، سبک بود مهمتر از همه اینکه کیفیت ساختش خیلی رضایت بخش بود خلاصه کلاسیک بخش مهمی از سهم خرید شیشه شیر بازار محصولات کودک را برای اونت کرد و در کنار پستانک خوب این مارک که اتفاقا" آن هم در آن زمان کلاسیک نام داشت محبوبیت این مارک انگلیسی را در بازار خیلی افزون کرد محبوبیتی که هنوز هم ادامه دارد .

نچرال شیشه شیر دوست داشتنی نوزادان

اما مهمترین اتفاق برای شرکت فیلیپس اونت که هنوز هم می شود گفت در کنار پستانک بادامی مهمترین محصولش است تولید شیشه شیر نچرال بود . برگ برنده avent به بازار آمد شیشه شیری زیبا و در زمان معرفی همه چیز تمام حتی جلوتر از زمان خود . شیشه نچرال در نگاه اول چشم ها را بخود معطوف می ساخت بخاطر زیبایی بی نظیر خودش بطوریکه هنوز هم فیلیپس اونت نمی تواند تغییر قابل ملاحظه ای در شکل آن بدهد چون این طرح از نظر ظاهری کامل به نظر می رسد مثل گوشی های آیفون که چندین سال است اپل جزئیات فنی آن را بهبود می دهد و در ظاهر تغییر چشمگیری نمی بینیم . زیبایی ویژگی برتری برای شیشه شیر نچرال بود اما مهمترین نقطه تمایز برای این شیشه شیر داشتن سرشیشه مشابه سینه مادر بود که وقتی مادران آن را به نوزادان می دادند مشاهده می کردند که بچه چقدر مکیدن این سری این شیشه را دوست دارد و با لذت شیر را می خورد پس به یکدیگر خرید شیشه شیر فیلیپس نوع نچرال را توصیه می کردند این تبلیغ دهان به دهان که ناشی از کیفیت عالی شیشه نچرال بود هر روز بر محبوبیت اونت افزود و هم چنان نیز ادامه دارد . این موضوع را در پستانک ارتودنسی این شرکت نیز داریم که حرف اول بازار را می زند . نچرال اما طی این سالها تغییرات متعددی در جزئیات برای هر چه بهتر شدن پیدا کرد کلیات هنوز مثل روز اول است اما سر شیشه بعنوان مهمترین بخش این شیشه شیر پرفروش بازار از نظر بافت سیلیکون نوک کمی نرمتر شد در شماره های آغازین سرشیشه که 0 تا 3 برای ماه های اولیه باشد خیلی جنس نرمی پیدا کرد . تنوع سایزش کامل است از 60 میل برای نوزادان نارس تازه بدنیا آمده دارد تا 330 که برای ماه های آخر شیردهی با شیشه شیر است . جنس بدنه شیشه معروف به پیرکس دارد اما بقیه طلقی پروپیلن سفیدشفاف هستند البته که صورتی و آبی هم دارد موجود در بسته تکی یا 2 تایی حتی 3 قلو در سایت اونت ایران حتی ما مدل جعبه باز نیز داریم که امکان خرید شیشه شیر اونت با بهترین قیمت را برای مصرف کننده مهیا می سازد .

محصولات نوزادی

در طول این یادداشت راهنما ما دیگر شیشه شیر پیرکس بدنه گلس که تصویر نسل جدیدش را فوق آورده ایم در دسته بندی جدایی قرار نمی دهیم چون دو سایز کوچک و متوسط دارد که در زیرمجموعه نچرال قرار می گیرد

کلاسیک پلاس

بعد از ارائه نچرال و موفقیتهایش اما فیلیپس تولید کلاسیک را متوقف نکرد چون هنوز هم خواهان داشت بلکه آنرا بروزرسانی کرد تا دو دسته بندی داشته باشد یکی ضد نفخ یکی هم شکل سینه مادر تا نیاز مشتریان را پوشش دهد چه آنهایی که شیشه شیر آنتی کولیک میخواهند چه خریدارانی که داشتن سر شیشه مشابه سینه برایشان اولویت است . کلاسیک پلاس تغییر بزرگی نبود بنحوی که از ظاهر نمیشود با کلاسیک تمایزش داد بیشتر یک بروز رسانی بود تا فرآیند ضدنفخ بهتر شود بدین روی حلقه حذف شد پس قطعات شیشه شیر نوزاد کمتر می شد بجایش سوپاپ انتقال هوا قرار داده شد پس شیشه شیر کلاسیک با سابقه بهتر از پیش حالا در کنار نچرال سبد کاملی برای خرید شیشه شیر از این برند دوست داشتنی بازار را تشکیل می دادند . توجه دارید که هر یک از اینها سرشیشه خاص خود را دارند نچرال پهن شکل سینه است کلاسیک پلاس باریک .

آنتی کولیک

مهم ترین تغییر برای ادامه راه کلاسیک و نوع پلاسش از راه رسید . فیلیپس که موفقیت رقیبان در تعبیه سوپاپ درون بطری شیشه شیر را دید به فکر گنجاندن این ویژگی در شیشه شیر اونت افتاد و موفق هم شد حالا شیشه نوزادی داریم که عملکرد آنتی کولیک قوی دارد که توانست زود خیلی از مشتریانی که ضد نفخ بودن برایشان در اهمیت بالایی داشت و سراغ دیگر شرکتهایی که شیشه شیر سوپاپ دار رفته بودند را دوباره به سمت اونت برگرداند . ادغام سالها تجربه موفقی که در کلاسیک رقم خورده بود با یک سوپاپ متمایز موثر توانسته دوباره یک محصول به یاد ماندنی را از این برند پیشرو در بازار شاهد باشیم . اکنون آنتی کولیک با این سوپاپ سبز داخل مخزنش بخوبی در بازار شناخته شده است .

فروشگاه آنلاین سیسمونی

Response

فیلیپس اونت دید که سوپاپ آنتی کولیک چقدر خوب عمل کرده لذا تصمیم گرفت آنرا درون بطری شیشه شیر اصلی خود که نچرال باشد نیز بگذارد تا یک محصول ممتایز پدید آید پس ریسپانس عرضه گشت که سرشیشه شکل سینه مادر دارد از سمتی بخوبی میتوانید انتی کولیک نیز باشد البته این تنها تغییر مثبت نبود و خود سری نیز بافتش بهتر شد تا هر چه بیشتر شبیه سازی مکیدن نوزاد از سینه مادر را داشته باشیم .

شایان ذکر هست که ریسپانس میتواند با سوپاپ باشد یا بدون آن درست مثل شیشه ضد نفخ آنتی کولیک که دارای یا بی سوپاپ هست

اکنون پس از همه این سالها با اینکه رقیبان قدرتمندی با ارائه ویژگی های جدید وارد بازار سیسمونی شده اند تا بخشی از مشتریان را به خرید شیشه شیر خود ترغیب کنند اما هنوز هم اونت یکی از بازیگران مهم بازار می باشد .

مجموعه آغازین

۳
از ۵
۶ مشارکت کننده
نوشین گفت:
سلام برای خرید سیسمونی نوزاد چه شیشه شیری توصیه میکنین نچرال یاکلاسیک وچه سایزی
    مشاوره سیسمونی گفت:
    سلام خانم نوشین خوب نچرال که شناخته شده ترین شیشه اونت هست با اون سرشیشه شکل سینه مادری که دارد جدیدا نیز همانگونه که در مقاله گفتیم ریسپانس شده کلاسیک که خوب دیگر تولید نمی شود برای قدیم است اما از آنسوی یک مدل آنتی کولیک هم فیلیپس دارد همانطور که از اسمش پیداست خاصیت ضدنفخ خوبی دارد تصمیم با شماست که کدام را برگزینید . نچرال پر فروش ترین هست

فروشگاه آنلاین محصولات philips avent

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش